Voedingsmiddelen die u helpen bij het afvallen

Hulp bij afvallen

Voedingsproblemen zoals overgewicht, zwaarlijvigheid en ondervoeding in):

1. zijn zeer moeilijk op te lossen.

2. gaan vaak voor medicatie (of de alternatieven, waaronder dieetpillen, intramusculaire geneesmiddelen, of chirurgie).

Als u wilt afvallen, probeer dan uw voedselinname als volgt te regelen:

Goede vetten

Uw vetinname moet elke dag bestaan uit kleine hoeveelheden noten of zaden. Dit kan helpen voorkomen dat de concentratie van vetten in je lichaam toeneemt. Onderzoek toont aan dat het eten van een handvol noten bij het ontbijt vijf van de vijf dagen je cholesterol en triglyceriden verlaagt. Noten zitten ook boordevol hart-gezonde voedingsvezels, eiwitten, magnesium, folaat en vitamine E.

Uw eiwitinname moet hoog zijn, dus voorzie uw lichaam van veel eiwitbronnen zoals bonen, peulvruchten en mager vlees. Schuw gevogelte en vis niet als u daarvan houdt, want ze leveren veel eiwitten en omega-3 vetzuren, en zijn hart-gezond en vetvrij. Eiwit is nodig bij de spieropbouw om u te helpen uw doel van gewichtsverlies te bereiken.

Calcium en feilloze matiging: hé, laten we de perfect goede formule voor een smakelijke mediterrane keuken met weinig vet en veel proteïnen niet weggooien! Als voedingsdeskundige raad ik u aan om goed te begrijpen hoe calcium en voedingsvet goed samen kunnen gaan. Het antwoord: boter, kaas en room met een beetje zout en peper, en een portie zalm of eenTarget-vis, want die bevat een flinke dosis eiwitten.

Ik zou niet aanraden om lacto-ovo vegetariërs en vruchtbaarheid te consumeren. Veganisten zijn bekend met deze voedingsgroep. Bij lacto-ovo vegetariërs is er een gelijkmatige verdeling van eiwit, koolhydraten en vet. Opgemerkt moet worden dat in lacto-ovo vegetarische diëten deze voedingsmiddelen ook geen dierlijke eiwitten bevatten. Daarnaast zijn er deze voedingsmiddelen: tofu, sojaboonproducten, gebakken tofu en producten op basis van soja bijvoorbeeld. In principe bestaat deze voedingsgroep uit hele vruchten en groenten.

De rol van lichaamsbeweging: Lichaamsbeweging is belangrijk voor alle leeftijdsgroepen. Maar als u lange tijd niet hebt bewogen, is dit heel belangrijk: ga een eindje wandelen. Onthoud één feit: een zittende levensstijl is de belangrijkste oorzaak van gewichtstoename. Dus kom in beweging! Beweeg ten minste 30 en een halve (90) minuut per dag. Dit zal helpen om uw Omega-3 vetten, magnesium en B-vitaminen uit uw routine bank aardappel voedsel te krijgen. U verhoogt uw stofwisselingssnelheid en verbrandt zo meer calorieën.

Stress in je leven kan je dik maken.

Stress in je leven kan ervoor zorgen dat je faalt in je pogingen om gewicht te verliezen: door je metabolisme te vertragen. Studies tonen aan dat cortisol, een stresshormoon, aanzet tot vetopslag. Doe wat je kunt om de hoeveelheid stress in je leven te verminderen.

Geïnteresseerd in:
Personal training Soest
Kickboksen Soest

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *